دچار
#حسین_قدیانی @docharim
شهادت زیباست اما مثل مرد پای بیرق انقلاب ایستادن ازآن هم زیباتر است!
جنگ زیباست اما روایت فتح ازآن هم زیباتر است!
تا سیدمرتضی هست و این قلم...ادعای هنرمند بودن کذبِ محضِ...!
#سید_مرتضی_آوینی
@docharim
جنگ زیباست اما روایت فتح ازآن هم زیباتر است!
تا سیدمرتضی هست و این قلم...ادعای هنرمند بودن کذبِ محضِ...!
#سید_مرتضی_آوینی
@docharim
دچار
ویلایی ها #سینما_انقلاب @docharim
شاید تمــام فیلم را باید از چشم همسران مدافع حرم دید...
خدایا؟
این ها همـان سختی های شیرینی است که پای آرمان و عقیده را وسط کشیده است...
ما از شهدا و همسرانشان یاد گرفته ایم که پای باورهایمـان جآن دهیم!
و تا مبارزه هست ما هستیم!
حالام باید گفت:
سوریه رفتن زیباست...اما پشت جبهه ها چشم انتظارماندن و صبوری کردن از آن هم زیباتر است!
جنگیدن پای آرمان و عقیده زیباست،اما سربازِ راه ولایت تربیت کردن از آن هم زیباتراست!
شهادت زیباست اما تا ابد با قاب عکسِ روی طاقچه زندگی کردن از آن هم زیباتراست!
شاید با این فیلم به اندازه ی یک ساعت بشود دردهایشان را فهمید!
که البته...بعید میدانم!
#ویلایی_ها
@docharim
خدایا؟
این ها همـان سختی های شیرینی است که پای آرمان و عقیده را وسط کشیده است...
ما از شهدا و همسرانشان یاد گرفته ایم که پای باورهایمـان جآن دهیم!
و تا مبارزه هست ما هستیم!
حالام باید گفت:
سوریه رفتن زیباست...اما پشت جبهه ها چشم انتظارماندن و صبوری کردن از آن هم زیباتر است!
جنگیدن پای آرمان و عقیده زیباست،اما سربازِ راه ولایت تربیت کردن از آن هم زیباتراست!
شهادت زیباست اما تا ابد با قاب عکسِ روی طاقچه زندگی کردن از آن هم زیباتراست!
شاید با این فیلم به اندازه ی یک ساعت بشود دردهایشان را فهمید!
که البته...بعید میدانم!
#ویلایی_ها
@docharim
ساحل را دیده ای که چگونه در آینه ی آب وارونه انعکاس یافته است؟
سرّ آنکه دهر بر مراد سفلگان می چرخد این است که دنیا وارونه ی آخرت است...
#سید_مرتضی_آوینی
@docharim
سرّ آنکه دهر بر مراد سفلگان می چرخد این است که دنیا وارونه ی آخرت است...
#سید_مرتضی_آوینی
@docharim
Forwarded from دو سه خط شعر
بسیارند از تو بلندتر، بلندتر.
بسیارند از تو زلال تر، زلال تر.
بسیارند از تو زیباتر، زیباتر.
اما بانو تویی...
بسیارند از تو زلال تر، زلال تر.
بسیارند از تو زیباتر، زیباتر.
اما بانو تویی...
دچار
الان هدف اول همه ی ما دشمن است... نه حزب بندی و جناح کشی ها! فعلا همه باید دشمن را بزنیم. @docharim
البته فعلا!
بعد به دلایل میپردازیم:)
بعد به دلایل میپردازیم:)