☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫ pinned «یه چیزی میخوام اینجا بنویسم، دقیق بخونید و ببینید، فعلاً مشغولِ نوشتنشم.»
﴿ وَاصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ ﴾.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونا به تکرارِ مختارنامه میخندن، ما روزگارِ فعلی رو توی تک تکِ صحنههاش میبینیم، ما مث هم نیستیم :)
از نظر روحی نیاز دارم بخوابم و با ندایِ «أناالمَهـــدی» پاشم.
آزاد، آزاد از «ماییم و من»،
فانی در «اللهایم»،
با روحِ در زنجیر، آزادی نمیخواهیم :)
فانی در «اللهایم»،
با روحِ در زنجیر، آزادی نمیخواهیم :)
این دو رأس داعشیِ وطنی که دستگیر شدن، لکن طوری نشود که فردا یکی بیاد فیلم بگیره پخش کنه و بگه:
-بچهی من که کاری نکرده، با اسلحه چند نفرو کُشته دیگه.
-بچهی من که کاری نکرده، وقتی یکی زخمی و گلوله خورده داشته جون میداده، چندتا لگد زده دیگه.
-هموطنان ما را اعدام نکنید، #برایلگدبهجسمبیجان #برایبااسلحهادمکشتن.
دیگه خودتون میدونید و هشتگهایی که زدید :)
-بچهی من که کاری نکرده، با اسلحه چند نفرو کُشته دیگه.
-بچهی من که کاری نکرده، وقتی یکی زخمی و گلوله خورده داشته جون میداده، چندتا لگد زده دیگه.
-هموطنان ما را اعدام نکنید، #برایلگدبهجسمبیجان #برایبااسلحهادمکشتن.
دیگه خودتون میدونید و هشتگهایی که زدید :)
خطری جدیای که اینروزا دنیایِ پیرامون رو تهدید میکنه اینه که هنوز هستن اونهایی که به این وحوش حق میدن :)
حسم چیه؟
اینکه دنیا داره به «زامبی» تبدیل میشه و داریم از آلوده شدن به این ویروس به خدا پناه میبریم …
و قطعاً «فَنَجَّيْناهُ وَ مَنْ مَعَهُ فِيالْفُلْكِ» :)
https://t.iss.one/mobahelegharne21/36727
حسم چیه؟
اینکه دنیا داره به «زامبی» تبدیل میشه و داریم از آلوده شدن به این ویروس به خدا پناه میبریم …
و قطعاً «فَنَجَّيْناهُ وَ مَنْ مَعَهُ فِيالْفُلْكِ» :)
https://t.iss.one/mobahelegharne21/36727
شبهه: دشمنیِ غرب با جمهوری اسلامیست، اگر جمهوری اسلامی بروند، تحریمها لغو میشوند.
پاسخ:
از اولین اقدامات «رسمی» علیه دولت مستقر در ایران، کودتای ۲۸ مرداد همزمان با آغاز جریان ملی شدن صنعت نفت بود، چون انگلیس مالکِ ۵۰٪ سهام شرکت نفت انگلیس و ایران بود و ملی شدن صنعت نفت، عملاً نفع انگلیس از نفت ایران رو به حداقل میرسوند. روزنامه اکونومیست در اینباره مینویسه: «کمبود درآمد دولت، این روزها درست برابر درآمدیست که از نفت ایران، نصیبِ انگلیس میشده است.» ماجرا چیه؟
در ژانویه ۱۹۵۳ «آیزنهاور» از حزب جمهوری خواه امریکا، به ریاست جمهوری رسید و بریتانیا تونست متقاعدش کنه که تنها راهها مسئله نفت، سقوط مصدقه.چرا؟ چون امریکا معتقد بود که برای جلوگیری از نفوذِ کمونیسم در ایران، باید دولت ایران رو کنار خودش نگه داره اما با روی کار اومدن این دولت، و «والس» رییس سازمان سیا در امریکا، با همکاری انگلیس تلاشها برای سقوط دولت مصدق در ایران کلید خورد.
مقدمات این موضوع در اسفند ۱۳۳۱ با جلسهای متشکل از وزرای خارجه دو کشور و مشاورین اونها آغاز شد و در نهایت اول تیر ۱۳۳۲ در دفتر وزیر امور خارجهی امریکا، تصمیم نهایی برای کودتا گرفته شد و «کرمیت روزولت» فرمانده این عملیات شد.
روزولت در مصاحبه با روزنامه «لوسانجلس تایمز» میگه :«مبلغ یک میلیون دلار برای ترتیب دادن تظاهرات خیابانی به منظور سقوط دولت ناسوینالیسم مصدق، در اختیار ما بوده که حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار آن خرج شده است و بقیه پول را در گاو صندوق مطمئنی گذاشتیم و پس از عملیات این مبلغ به شاه تحویل داده شود.»
جالبه بدونید که این کودتا، مشابهِ تمام تحریکاتِ امریکا و انگلیس، با همراه کردن عدهای اراذل با رهبریِ «شعبون بیمخ» و به خیابون کشوندنِ اونا انجام شد، تاجاییکه بعد از کودتا، یه عده به شعبون بیمخ، لقبِ شعبان تاجبخش» دادن، چیزی شبیه به اغتشاشاتِ اخیر و جنایتِ کرج.
پس مشکلِ غرب، صرفا محدود به جمهوری اسلامی نمیشه، بلکه با یک ایرانِ مستقل مشکل دارن، به همین دلیله که همزمان با جریان ملی شدن صنعتِ نفت، انگلیس در شهریور ۱۳۳۰ اعلام کرد هرکشوری که از ایران نفت بخره، تحت تعقیب قرار میگیره، اولین تحریم.
اولین «فرارِ بزدلانه» محمدرضا پهلوی مربوط به ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ بود که همزمان با شکست مرحله اول کودتا، اول به بغداد و بعد به ایتالیا فرار کرد :)
تاجاییکه ماروین زونیس در صفحهی ۱۸۰ کتاب «شکست شاهانه» از محمدرضا پهلوی با عنوانِ «شاه چمدانی» یاد میکنه، چون در هر بحران از ایران خارج میشد و وقتی اوضاع آروم میشد برمیگشت.
کتابش رو بخونید، اونهایی که مطالعه میکنن میدونن که شعارهایِ سلطنتطلبها و تجزیهطلبها، و تطهیر اونها در فضای مجازی کاملا بیپایه و اساسه.
به علاوه کتاب «نفت، سیاست و کودتا» نوشته لئونارد ماسلی،۱۳۶۶.
پاسخ:
از اولین اقدامات «رسمی» علیه دولت مستقر در ایران، کودتای ۲۸ مرداد همزمان با آغاز جریان ملی شدن صنعت نفت بود، چون انگلیس مالکِ ۵۰٪ سهام شرکت نفت انگلیس و ایران بود و ملی شدن صنعت نفت، عملاً نفع انگلیس از نفت ایران رو به حداقل میرسوند. روزنامه اکونومیست در اینباره مینویسه: «کمبود درآمد دولت، این روزها درست برابر درآمدیست که از نفت ایران، نصیبِ انگلیس میشده است.» ماجرا چیه؟
در ژانویه ۱۹۵۳ «آیزنهاور» از حزب جمهوری خواه امریکا، به ریاست جمهوری رسید و بریتانیا تونست متقاعدش کنه که تنها راهها مسئله نفت، سقوط مصدقه.چرا؟ چون امریکا معتقد بود که برای جلوگیری از نفوذِ کمونیسم در ایران، باید دولت ایران رو کنار خودش نگه داره اما با روی کار اومدن این دولت، و «والس» رییس سازمان سیا در امریکا، با همکاری انگلیس تلاشها برای سقوط دولت مصدق در ایران کلید خورد.
مقدمات این موضوع در اسفند ۱۳۳۱ با جلسهای متشکل از وزرای خارجه دو کشور و مشاورین اونها آغاز شد و در نهایت اول تیر ۱۳۳۲ در دفتر وزیر امور خارجهی امریکا، تصمیم نهایی برای کودتا گرفته شد و «کرمیت روزولت» فرمانده این عملیات شد.
روزولت در مصاحبه با روزنامه «لوسانجلس تایمز» میگه :«مبلغ یک میلیون دلار برای ترتیب دادن تظاهرات خیابانی به منظور سقوط دولت ناسوینالیسم مصدق، در اختیار ما بوده که حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار آن خرج شده است و بقیه پول را در گاو صندوق مطمئنی گذاشتیم و پس از عملیات این مبلغ به شاه تحویل داده شود.»
جالبه بدونید که این کودتا، مشابهِ تمام تحریکاتِ امریکا و انگلیس، با همراه کردن عدهای اراذل با رهبریِ «شعبون بیمخ» و به خیابون کشوندنِ اونا انجام شد، تاجاییکه بعد از کودتا، یه عده به شعبون بیمخ، لقبِ شعبان تاجبخش» دادن، چیزی شبیه به اغتشاشاتِ اخیر و جنایتِ کرج.
پس مشکلِ غرب، صرفا محدود به جمهوری اسلامی نمیشه، بلکه با یک ایرانِ مستقل مشکل دارن، به همین دلیله که همزمان با جریان ملی شدن صنعتِ نفت، انگلیس در شهریور ۱۳۳۰ اعلام کرد هرکشوری که از ایران نفت بخره، تحت تعقیب قرار میگیره، اولین تحریم.
اولین «فرارِ بزدلانه» محمدرضا پهلوی مربوط به ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ بود که همزمان با شکست مرحله اول کودتا، اول به بغداد و بعد به ایتالیا فرار کرد :)
تاجاییکه ماروین زونیس در صفحهی ۱۸۰ کتاب «شکست شاهانه» از محمدرضا پهلوی با عنوانِ «شاه چمدانی» یاد میکنه، چون در هر بحران از ایران خارج میشد و وقتی اوضاع آروم میشد برمیگشت.
کتابش رو بخونید، اونهایی که مطالعه میکنن میدونن که شعارهایِ سلطنتطلبها و تجزیهطلبها، و تطهیر اونها در فضای مجازی کاملا بیپایه و اساسه.
به علاوه کتاب «نفت، سیاست و کودتا» نوشته لئونارد ماسلی،۱۳۶۶.
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
شبهه: دشمنیِ غرب با جمهوری اسلامیست، اگر جمهوری اسلامی بروند، تحریمها لغو میشوند. پاسخ: از اولین اقدامات «رسمی» علیه دولت مستقر در ایران، کودتای ۲۸ مرداد همزمان با آغاز جریان ملی شدن صنعت نفت بود، چون انگلیس مالکِ ۵۰٪ سهام شرکت نفت انگلیس و ایران بود…
اینو خوندین؟
خب یه سلسله پست داریم در ادامه، به هم پیوستهن، لطفاً بخونید.
خب یه سلسله پست داریم در ادامه، به هم پیوستهن، لطفاً بخونید.
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
شبهه: دشمنیِ غرب با جمهوری اسلامیست، اگر جمهوری اسلامی بروند، تحریمها لغو میشوند. پاسخ: از اولین اقدامات «رسمی» علیه دولت مستقر در ایران، کودتای ۲۸ مرداد همزمان با آغاز جریان ملی شدن صنعت نفت بود، چون انگلیس مالکِ ۵۰٪ سهام شرکت نفت انگلیس و ایران بود…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی امریکا در مصاحبه با «سعودی الحدث»:
منفعتِ امریکا، در حمایت از معترضین و ایجاد شکاف و اختلاف در جامعهی ایرانیست.
چه بپذیرید چه نه، این ایجادِ شکاف از جمله بازوهایِ اهرم در سیاستِ غرب علیه ایران، و تلاش ناکام برای ادامه تسلطِ خود در جهانه.
منفعتِ امریکا، در حمایت از معترضین و ایجاد شکاف و اختلاف در جامعهی ایرانیست.
چه بپذیرید چه نه، این ایجادِ شکاف از جمله بازوهایِ اهرم در سیاستِ غرب علیه ایران، و تلاش ناکام برای ادامه تسلطِ خود در جهانه.
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی امریکا در مصاحبه با «سعودی الحدث»: منفعتِ امریکا، در حمایت از معترضین و ایجاد شکاف و اختلاف در جامعهی ایرانیست. چه بپذیرید چه نه، این ایجادِ شکاف از جمله بازوهایِ اهرم در سیاستِ غرب علیه ایران، و تلاش ناکام برای ادامه…
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در ابتدای غائلهی سوریه، هشت نفر از ارتش سوریه جدا شدن و گروهی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» تشکیل دادن و به مرور اغتشاشگران به کمک امریکا (به اذعان سفیر اسبق امریکا در سوریه) و گروهکهایی مثل جبههالنصره مسلح کردن.
این ویدیو ۱۱ سال پیش توسط «ارتش آزاد سوریه» منتشر شد که میگه: «بپاخیز، نترس، از فرقه فرقه شدنِ کشور میترسی؟ ما کشور اقوامی هستیم که با عشق و صلح زندگی میکنن.» :)
اهانتهای مدام اکانتهایی مثل علی کریمی نسبت به ارتش برای تحریکِ اون هم در نوع خودش جالب ولی سناریویِ تکراریه :)
این ویدیو ۱۱ سال پیش توسط «ارتش آزاد سوریه» منتشر شد که میگه: «بپاخیز، نترس، از فرقه فرقه شدنِ کشور میترسی؟ ما کشور اقوامی هستیم که با عشق و صلح زندگی میکنن.» :)
اهانتهای مدام اکانتهایی مثل علی کریمی نسبت به ارتش برای تحریکِ اون هم در نوع خودش جالب ولی سناریویِ تکراریه :)