Forwarded from . (Arash Ufo)
آیا شاهزاده پارسی وعده شده در آیین بهی یک ستاره ای است؟
آیا او به رسالت خود آگاه هست؟
آیا راز مگو دراویش از ستارگان می آید؟
@LightFamily
آیا او به رسالت خود آگاه هست؟
آیا راز مگو دراویش از ستارگان می آید؟
@LightFamily
طبق پیش گویی دولت زندیه بعد قیام خراسان هم پیمانی خراسانی با پادشاهان پارسی رخ می ده
و این وقایع از 11 می به بعد رخ می ده
نقاشی دوم از هفتم
@LightFamily
و این وقایع از 11 می به بعد رخ می ده
نقاشی دوم از هفتم
@LightFamily
نقاشی ششم و هفتم از پیشگویی وقایع آخر زمان در ایران در حمام وکیل شیراز ساخته دور زندیه
با ما همراه باشید خانواده نور
@LightFamily
با ما همراه باشید خانواده نور
@LightFamily
در میان پیشگویی های شاه نعمت الله ولی
بخشی از بیت ها حذف شده
ولی در نقاشی های دور زنده کامل این واقع را نقش کردن ب
با نقاشی ها مقایسه بکنید.
@LightFamily
دور ایشان تمام خواهد شد* لشکری را سوار می بینم
سیدی را زنسل آل حسن* سروری را سوار می بینم
قائم شرع آل پیغمبر *به جهان آشکار میبینم
م ح م د می خوانند* نام آن نامدار می بینم(حضرت صاحب الزمان عج)
در کمربند آن سپهر وقار* حلم و علمش تمام می بینم
سمت مشرق زمین طلوع کند* گور دجال زار می بینم
رنگ یک چشم او به چشم کبود *خری بر خری سوار می بینم
لشکر او بود ز اصفاهان *هم یهود و مجار می بینم
هر قدم از خرش بود میلی* دور گردون غبار می بینم
صورت نیمه همه خورشید* به نظر آشکار می بینم
آل سفیان همه طلوع کنند *همه کس را فکار می بینم
سروری را که هست پاینده* یار با ذوالفقار می بینم
هم مسیح از سما فرود آید* پس کوفه غبار میبینم
آل سفیان تمام کشته شوند* با هزاران سوار میبینم
از دم تیغ عیسی مردمر* قتل دجال زار می بینم
مسکنش شهر کوفه خواهد* بود دولتش پایدار می بینم
زینت شرع دین از اسلام* محکم و استوار می بینم
ترک اغیار سید خواهد بود *خصم او در مهار می بینم
نعمت الله نشسته در کنجی *همه را در کنار می بینم
بخشی از بیت ها حذف شده
ولی در نقاشی های دور زنده کامل این واقع را نقش کردن ب
با نقاشی ها مقایسه بکنید.
@LightFamily
دور ایشان تمام خواهد شد* لشکری را سوار می بینم
سیدی را زنسل آل حسن* سروری را سوار می بینم
قائم شرع آل پیغمبر *به جهان آشکار میبینم
م ح م د می خوانند* نام آن نامدار می بینم(حضرت صاحب الزمان عج)
در کمربند آن سپهر وقار* حلم و علمش تمام می بینم
سمت مشرق زمین طلوع کند* گور دجال زار می بینم
رنگ یک چشم او به چشم کبود *خری بر خری سوار می بینم
لشکر او بود ز اصفاهان *هم یهود و مجار می بینم
هر قدم از خرش بود میلی* دور گردون غبار می بینم
صورت نیمه همه خورشید* به نظر آشکار می بینم
آل سفیان همه طلوع کنند *همه کس را فکار می بینم
سروری را که هست پاینده* یار با ذوالفقار می بینم
هم مسیح از سما فرود آید* پس کوفه غبار میبینم
آل سفیان تمام کشته شوند* با هزاران سوار میبینم
از دم تیغ عیسی مردمر* قتل دجال زار می بینم
مسکنش شهر کوفه خواهد* بود دولتش پایدار می بینم
زینت شرع دین از اسلام* محکم و استوار می بینم
ترک اغیار سید خواهد بود *خصم او در مهار می بینم
نعمت الله نشسته در کنجی *همه را در کنار می بینم
Forwarded from .
7-پیش آگاهی نسبت به وقایع
در معرفی دومین گونه از مردمان ستاره ای به اشخاصی پرداخته خواهد شد که نسبت به وقایعی از جمله زلزله، طوفان و ... پیش اگاهی دارند، علائم این پیش گاهی غالباً با سردرد یا فشار زیاد روی سر، فشار روی چشمها و کم سو شدن دید، ضعف بدن و درد گرفتن آن، تپش قلب، بی قراری بی مورد ممکن است همراه باشد و در برخی دیگر علائم هشدار دهنده به صورت نوشتاری یا نقاشی و یا حتی رویایی در بیداری (تصورات) قابل دریافت است (تصوری مشابه اتفاقی که در آینده به همان شکل رخ میدهد). در بسیاری از مخلوقات دیگر مانند گربه ها و سگان پیش آگاهی نسبت به وقایع به شکل نگاه کردن این مخلوقات به آسمان امکان پذیر است گوئی از آسمان پیکی در حال دمیدن شیپور خطر است و اسبان یا سگان بی قراری میکنند ولی آدم عادی نمیتواند توان شنود این اصوات را داشته باشد.
در پیش اگاهی علاوه بر اینکه فرد ستاره ای قادر است از یک مدت طولانی تا مدتی به اندازه مدت زمان زنده ماندنش از جریان حادثه با خبر شود همین امر ما را وا داشت که این مهم را براساس وقایع اخیر و زلزله های آن بیان کنیم. مدت زمان بین 1 تا 10 دقیقه عمومی ترین پیش اگاهی در مردمان ستاره ای رخ میدهد این زمان، به اصطلاح مدت زمان خمیدگی یا curved time است که فرد تنها قادر به نجات خود خواهد بود چرا که این زمان محدود و با دلهره یا تپش قلب تنها وجهی مشترک در این افراد است که قادر خواهد بود ضامن نجات این مردمان باشد.
چه کسی به ستاره ای ها یا مخلوقات دیگر اطلاع میدهد تا در آمان مانده تا سایرین را توسط داستان، نوشته یا نقاشی آگاه کنند؟
در جواب این سوال می توان گفت که تمامی این روال به دست مادر زمین است، زمین طی چند فاصله زمانی گوئی خود را پاک میکند، پاکی و منزه بودن از همه چیز و ساکنین روی سطح خود را در ناگاهی خود به کام مرگ می برد، البته بلایای طبیعی همیشه منفی نبوده و در بیشتر موارد سبب بهبودی زمین و فواید بسیار بی نظیر آن می گردد. مادر زمین به همه مخلوقات و ستاره ای ها آگاهی میدهد از بروز یک حادثه ولی بسیاری از مردم هیچ توجهی نکرده و آنرا نادیده میگیرند و یا بر اثر غفلت و کم سوادی دانش درون ، آنرا توهم تلقی میکنند. بی شک هر چه اتفاق بیوفتد همه مخلوقات اگاه از آن باخبر میگردند. به مانند یک درخت که یک روز قبل طوفان ریشه های خود را مستحکم تر ساخته و یا آزمایش برانگیختن حس دو گیاه که با چوب کبریت در سال 1957 صورت گرفت به صورتیکه دو پژوهش گر قبل از نزدیک کردن یک چوب کبریت اتش زده شده به سمت گیاه، گیاه از خود ماده ای تولید میکرد که نشان دهنده این بود که گیاه پیش بینی کرده که دارد می سوزد، و یا بریدن دست با چاقو...
به ما بپیوندید
@LightFamily
#LightFamily
در معرفی دومین گونه از مردمان ستاره ای به اشخاصی پرداخته خواهد شد که نسبت به وقایعی از جمله زلزله، طوفان و ... پیش اگاهی دارند، علائم این پیش گاهی غالباً با سردرد یا فشار زیاد روی سر، فشار روی چشمها و کم سو شدن دید، ضعف بدن و درد گرفتن آن، تپش قلب، بی قراری بی مورد ممکن است همراه باشد و در برخی دیگر علائم هشدار دهنده به صورت نوشتاری یا نقاشی و یا حتی رویایی در بیداری (تصورات) قابل دریافت است (تصوری مشابه اتفاقی که در آینده به همان شکل رخ میدهد). در بسیاری از مخلوقات دیگر مانند گربه ها و سگان پیش آگاهی نسبت به وقایع به شکل نگاه کردن این مخلوقات به آسمان امکان پذیر است گوئی از آسمان پیکی در حال دمیدن شیپور خطر است و اسبان یا سگان بی قراری میکنند ولی آدم عادی نمیتواند توان شنود این اصوات را داشته باشد.
در پیش اگاهی علاوه بر اینکه فرد ستاره ای قادر است از یک مدت طولانی تا مدتی به اندازه مدت زمان زنده ماندنش از جریان حادثه با خبر شود همین امر ما را وا داشت که این مهم را براساس وقایع اخیر و زلزله های آن بیان کنیم. مدت زمان بین 1 تا 10 دقیقه عمومی ترین پیش اگاهی در مردمان ستاره ای رخ میدهد این زمان، به اصطلاح مدت زمان خمیدگی یا curved time است که فرد تنها قادر به نجات خود خواهد بود چرا که این زمان محدود و با دلهره یا تپش قلب تنها وجهی مشترک در این افراد است که قادر خواهد بود ضامن نجات این مردمان باشد.
چه کسی به ستاره ای ها یا مخلوقات دیگر اطلاع میدهد تا در آمان مانده تا سایرین را توسط داستان، نوشته یا نقاشی آگاه کنند؟
در جواب این سوال می توان گفت که تمامی این روال به دست مادر زمین است، زمین طی چند فاصله زمانی گوئی خود را پاک میکند، پاکی و منزه بودن از همه چیز و ساکنین روی سطح خود را در ناگاهی خود به کام مرگ می برد، البته بلایای طبیعی همیشه منفی نبوده و در بیشتر موارد سبب بهبودی زمین و فواید بسیار بی نظیر آن می گردد. مادر زمین به همه مخلوقات و ستاره ای ها آگاهی میدهد از بروز یک حادثه ولی بسیاری از مردم هیچ توجهی نکرده و آنرا نادیده میگیرند و یا بر اثر غفلت و کم سوادی دانش درون ، آنرا توهم تلقی میکنند. بی شک هر چه اتفاق بیوفتد همه مخلوقات اگاه از آن باخبر میگردند. به مانند یک درخت که یک روز قبل طوفان ریشه های خود را مستحکم تر ساخته و یا آزمایش برانگیختن حس دو گیاه که با چوب کبریت در سال 1957 صورت گرفت به صورتیکه دو پژوهش گر قبل از نزدیک کردن یک چوب کبریت اتش زده شده به سمت گیاه، گیاه از خود ماده ای تولید میکرد که نشان دهنده این بود که گیاه پیش بینی کرده که دارد می سوزد، و یا بریدن دست با چاقو...
به ما بپیوندید
@LightFamily
#LightFamily
Forwarded from . (Arash Ufo)
بیداری ژنتیکی مردم ایران
بخش شکوفایی استعداد ها
در فرهنگ ایران باستان
پدیدهای همچو
1-راه رفتن بر روی آب
2-جا به جا کردن اشیا
3-رویا ببینی
4-کیمیاگری
5-طی العرض
6-شفا بخشی
7-پیشگویی
8-هم صحبتی با حیوانات (هم کلامی با حیوانات و پرندگان)
و....
@LightFamily
پدید های بود که در حقیقت ژنتیکی مردم ایران وجود داره و تا قرن ششم الی هفتم در اشعار عارفان و بزرگان به آن اشاره شده است
این یک حقیقت ژنتیکی در ژنم مردم ایران بوده و هست
جالب هست در دوره ای راه رفتن روی آب جابجایی اشیاء در فرهنگ ایران بسیار عادی بوده و این آثار تا قرن پنچم می باشد
و همچنین در آثار شمس و مولوی روایت راه رفتن روی آب
یا کیمیا گری شاه نعمت الله ولی و کنایه های حافظ به آن
این پدید ها در فرهنگ ایرانی بسیار رایج بود
حال با ورود به دور جدید ما شاهد آن هستیم در کنار بیداری روحی مردم بسیاری مردم رویایی هایی در این زمینه در خواب و بیداری خویش شاهد هستند ولی آیا می توانند واقعا چنین کارهای انجام دهند؟
باید بگویم بله می توانند
خیلی جالب هست بدانید راز شکوفایی ژنتیکی مردم ایران سالها مخفی مانده و این مخفی کاری توسط درویش ها بیشتر رخ داده
بله شاهد آن هستیم درویش ها از روی آتش رد می شوند سر های خویش را می برند و دوباره وصل می کنند یا شفا می دهند و..... همه اینها مربوط به درویش ها نمی باشد بلکه حقیقت ژنتیکی مردم ایران این می باشد و همه مردم می توانند چنین کارهایی بکنند
از اولین افرادی که این دانش آگاه شدن و سعی در بیان آن به مردم ایران داشتن می توانید در دانشگاه تن و روان استاد ابراهیم میرزایی اشاره بکنیم و استاد دیگر که آمدن و رفتن مثل استاد یحیایی
حقیقت رشد استعداد ژنتیکی مردم ایران در هر منطقه با منطقه ای دیگر فرق می کند
دو روش برای شکوفایی ژنتیکی مردم ایران وجود داره که هردو روش در ایران منع شد و نابود شده
یکی از این روش ها ورزش رزمی میباشد روش دیگر عرفان طریق میترایس هست
که دانش درست هیچ کدوم از این دو در فضای ایران برای عموم وجود نداره و هر کسی آن را مختص خود می پندارد و دیگران را منع می کند
خانواده نور بعد تحقیق های بسیار متوجه رشد ژنتیکی در ایران که در حال رخ دادن هست شد و این رشد به طور خودکار در حال رخ دادن هست
شما در این دور نه تنها رویای این پدیدها و استعداد ها را می بینید
بلکه به سمتی می روید که تجلی فیزیکی آن را شاهد هستید
یکی از تجلی های فیزیکی که شما الان شاهد هستید رشد انرژی در بدنتان هست به خصوص در دست ها و لازم هست این استعداد تربیت و هدایت بشه
علایمی که الان شما در بعد فیزیکی شاهد هستید
1-جذب انرژی شدید به خصوص در دست ها
2-عملی شدن خواسته هایتان (دعا ها)
3-پرش ناگهانی بدن (بخاطر تخلیه انرژی)
4-احساس حضور ابعاد دیگر (حضور موجودات ماورایی در اطرافتان)
5-پیش ببینی وقایع رویای حقیقی دیدن
6-اثر گزاری بیشتر بر روی اطرافیان
و.....
با ما همراه باشید در این رشد ژنتیکی مردم ایران و دیگران را نیز از این رشد درونی آگاه بکنید
@LightFamily
بخش شکوفایی استعداد ها
در فرهنگ ایران باستان
پدیدهای همچو
1-راه رفتن بر روی آب
2-جا به جا کردن اشیا
3-رویا ببینی
4-کیمیاگری
5-طی العرض
6-شفا بخشی
7-پیشگویی
8-هم صحبتی با حیوانات (هم کلامی با حیوانات و پرندگان)
و....
@LightFamily
پدید های بود که در حقیقت ژنتیکی مردم ایران وجود داره و تا قرن ششم الی هفتم در اشعار عارفان و بزرگان به آن اشاره شده است
این یک حقیقت ژنتیکی در ژنم مردم ایران بوده و هست
جالب هست در دوره ای راه رفتن روی آب جابجایی اشیاء در فرهنگ ایران بسیار عادی بوده و این آثار تا قرن پنچم می باشد
و همچنین در آثار شمس و مولوی روایت راه رفتن روی آب
یا کیمیا گری شاه نعمت الله ولی و کنایه های حافظ به آن
این پدید ها در فرهنگ ایرانی بسیار رایج بود
حال با ورود به دور جدید ما شاهد آن هستیم در کنار بیداری روحی مردم بسیاری مردم رویایی هایی در این زمینه در خواب و بیداری خویش شاهد هستند ولی آیا می توانند واقعا چنین کارهای انجام دهند؟
باید بگویم بله می توانند
خیلی جالب هست بدانید راز شکوفایی ژنتیکی مردم ایران سالها مخفی مانده و این مخفی کاری توسط درویش ها بیشتر رخ داده
بله شاهد آن هستیم درویش ها از روی آتش رد می شوند سر های خویش را می برند و دوباره وصل می کنند یا شفا می دهند و..... همه اینها مربوط به درویش ها نمی باشد بلکه حقیقت ژنتیکی مردم ایران این می باشد و همه مردم می توانند چنین کارهایی بکنند
از اولین افرادی که این دانش آگاه شدن و سعی در بیان آن به مردم ایران داشتن می توانید در دانشگاه تن و روان استاد ابراهیم میرزایی اشاره بکنیم و استاد دیگر که آمدن و رفتن مثل استاد یحیایی
حقیقت رشد استعداد ژنتیکی مردم ایران در هر منطقه با منطقه ای دیگر فرق می کند
دو روش برای شکوفایی ژنتیکی مردم ایران وجود داره که هردو روش در ایران منع شد و نابود شده
یکی از این روش ها ورزش رزمی میباشد روش دیگر عرفان طریق میترایس هست
که دانش درست هیچ کدوم از این دو در فضای ایران برای عموم وجود نداره و هر کسی آن را مختص خود می پندارد و دیگران را منع می کند
خانواده نور بعد تحقیق های بسیار متوجه رشد ژنتیکی در ایران که در حال رخ دادن هست شد و این رشد به طور خودکار در حال رخ دادن هست
شما در این دور نه تنها رویای این پدیدها و استعداد ها را می بینید
بلکه به سمتی می روید که تجلی فیزیکی آن را شاهد هستید
یکی از تجلی های فیزیکی که شما الان شاهد هستید رشد انرژی در بدنتان هست به خصوص در دست ها و لازم هست این استعداد تربیت و هدایت بشه
علایمی که الان شما در بعد فیزیکی شاهد هستید
1-جذب انرژی شدید به خصوص در دست ها
2-عملی شدن خواسته هایتان (دعا ها)
3-پرش ناگهانی بدن (بخاطر تخلیه انرژی)
4-احساس حضور ابعاد دیگر (حضور موجودات ماورایی در اطرافتان)
5-پیش ببینی وقایع رویای حقیقی دیدن
6-اثر گزاری بیشتر بر روی اطرافیان
و.....
با ما همراه باشید در این رشد ژنتیکی مردم ایران و دیگران را نیز از این رشد درونی آگاه بکنید
@LightFamily
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم ضبط شده از ایستگاه فضایی
خروج سفینه ها از زمین
دقیقا در زیر پوسته زمین چه اتفاقی در حال رخ دادن هست؟!
@LightFamily
خروج سفینه ها از زمین
دقیقا در زیر پوسته زمین چه اتفاقی در حال رخ دادن هست؟!
@LightFamily
Forwarded from .
به نام خالق نور
@LightFamily
چندیست که به طور فزاینده ای مطالب مربوط به مردمان ستاره ای چه از این پیج یا بلاگ های مربوط به یوفوپرشیا در سطح اینترنت کانالهای تلگرام و جاهای دیگر به هر نحو تا تحریف شده قرار گرفته که این روال مارا به این وا داشت که سلسله ای دیگر از مطالب مربوط به مردمان ستاره ای را از سر گرفته و شروع به نشر آن کنیم که در چندین دسته تمامی زوایای زندگی این افراد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به "خانواده نور" در تلگرام بپیوندید تا مطالبی از این دست را مشاهده و دنبال کنید.
https://telegram.me/LightFamily
@LightFamily
چندیست که به طور فزاینده ای مطالب مربوط به مردمان ستاره ای چه از این پیج یا بلاگ های مربوط به یوفوپرشیا در سطح اینترنت کانالهای تلگرام و جاهای دیگر به هر نحو تا تحریف شده قرار گرفته که این روال مارا به این وا داشت که سلسله ای دیگر از مطالب مربوط به مردمان ستاره ای را از سر گرفته و شروع به نشر آن کنیم که در چندین دسته تمامی زوایای زندگی این افراد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به "خانواده نور" در تلگرام بپیوندید تا مطالبی از این دست را مشاهده و دنبال کنید.
https://telegram.me/LightFamily
Forwarded from .
1# نادیده گرفته شدن توسط اطرافیان
مطالبی که در اینجا در مورد مردمان ستاره ای قرار می گیرید توسط مطالعه، پژوهش و ارتباط با زندگی آنان گردآوری و با توجه به شباهت های این موارد به صورت کلی در این جا قید میگردد، لازم به ذکر است که مطالعات صورت گرفته توسط پرسجو و داده کاوی اطلاعات پیرامون این افراد است.
یکی از عاملینی که سبب میگردد یک فرد ستاره ای در خود احساس پوچی و تنهایی کند همان نادیده گرفتن شدن توسط اطرافیانش است. در برخی مواقع فرد ستاره ای اقدام به گفتن تجربیات عجیبی که در طول زندگیش مواجه بوده به اطرافیان دوستان و یا نزدیکان خود میکند که گاها با عدم توجه آنها روبرو میشود که میتواند در صورت جواب داشتن به وی فردی متهوم لقب بزنن ولی این احساس چنان قوی است و فرد را در سیطره شکنجه قرار میدهد. افراد زیادی هستند که از این حس آگاهی ندارند و دچار یکسری ناراحتی شدید و دپرس بودن هستند.
حس تنهایی فارغ از احساس های دیگر خود میتواند مسیر فرد ستاره ای را به کل تغییر دهد ولی آنچه که مسلما در وجود فرد نهفته است بدان ذره ای خدشه وارد نشده ولی بدتر خود را نمایان میکند. در مقالات آینده در مورد انواع و دسته بندی ستاره گان بهتر آشنا می گردیم ولی در این جا اشاره ای کوتاه بدین موضوع میکنیم که فردی دارای رسالت راهبری یا معلم بودن است شاید پس از نادیده گرفته شدن به کررات شاهد شهود یا دریافتها و نمادهایی برای این گونه باشد که وی را تخت فشار قرار میدهد.
آنچه که میتوان در اینجا به صورت راهکار ارائه داد این است که فرد ستاره ای جدا از هر گونه احساس نسبت به گفتمان منفی اطرافیانش به انسجام و دسته بندی این گونه دریافتها اقدام کند که این موضوع نیز در آینده اگر دنباله ای مقالات را بگیرید مطرح خواهد گردید.
با همیاری شما گامی مهم در خدمت بدین مردمان خواهیم نهاد...
@LightFamily
مطالبی که در اینجا در مورد مردمان ستاره ای قرار می گیرید توسط مطالعه، پژوهش و ارتباط با زندگی آنان گردآوری و با توجه به شباهت های این موارد به صورت کلی در این جا قید میگردد، لازم به ذکر است که مطالعات صورت گرفته توسط پرسجو و داده کاوی اطلاعات پیرامون این افراد است.
یکی از عاملینی که سبب میگردد یک فرد ستاره ای در خود احساس پوچی و تنهایی کند همان نادیده گرفتن شدن توسط اطرافیانش است. در برخی مواقع فرد ستاره ای اقدام به گفتن تجربیات عجیبی که در طول زندگیش مواجه بوده به اطرافیان دوستان و یا نزدیکان خود میکند که گاها با عدم توجه آنها روبرو میشود که میتواند در صورت جواب داشتن به وی فردی متهوم لقب بزنن ولی این احساس چنان قوی است و فرد را در سیطره شکنجه قرار میدهد. افراد زیادی هستند که از این حس آگاهی ندارند و دچار یکسری ناراحتی شدید و دپرس بودن هستند.
حس تنهایی فارغ از احساس های دیگر خود میتواند مسیر فرد ستاره ای را به کل تغییر دهد ولی آنچه که مسلما در وجود فرد نهفته است بدان ذره ای خدشه وارد نشده ولی بدتر خود را نمایان میکند. در مقالات آینده در مورد انواع و دسته بندی ستاره گان بهتر آشنا می گردیم ولی در این جا اشاره ای کوتاه بدین موضوع میکنیم که فردی دارای رسالت راهبری یا معلم بودن است شاید پس از نادیده گرفته شدن به کررات شاهد شهود یا دریافتها و نمادهایی برای این گونه باشد که وی را تخت فشار قرار میدهد.
آنچه که میتوان در اینجا به صورت راهکار ارائه داد این است که فرد ستاره ای جدا از هر گونه احساس نسبت به گفتمان منفی اطرافیانش به انسجام و دسته بندی این گونه دریافتها اقدام کند که این موضوع نیز در آینده اگر دنباله ای مقالات را بگیرید مطرح خواهد گردید.
با همیاری شما گامی مهم در خدمت بدین مردمان خواهیم نهاد...
@LightFamily
Forwarded from .
2# سرکوب شدن
در ادامه بحث قبلی ما سرکوب شدن را مورد بررسی قرار میدهیم که شاید بیشتر افراد ستاره ای با آن به طوری کم یا زیاد مواجه شده اند. در یک عبارت واژه سرکوب شدن یعنی از بین بردن تمامی خصوصیات مربوط به یک ماهیت است. سرکوب شدن در این افراد پس از نادیده گرفته شدن در اجتماع رخ میدهد به گونه ای که قادر نیستند حس یا قابلیتهای درونی خودشان را به اثبات رسانده و در مقابل سایر افراد جامعه دچار یک شکست می شوند و از آن پس تصمیم به مخفی نگه داشتن احساسات و استعدادهایی که درونشان وجود دارد، می نمایند. به طوری که در آینده حتی اگر شخصی شبیه به خود را ملاقات کنند نیز هر دو نسبت به هم ترس سرکوب شدن را دارند و حقیقت را بازگو نخواهند کرد. یکی از رایج ترین نوع استعدادهای درونی مربوط به رویا بینی خواهد بود که در آینده به آن اشاره کامل خواهد شد، در این زمینه حتی افراد حاضر نیستند رویاهای خود را برای دیگر افراد نقل کنند بدین صورت هر روز قابلیتهای درونی و موهبت هایی که به آنها اعطا شده را در خفا برده و پنهان میکنند و از گفتن حقیقت سر باز مینهند.
این یک رویه نرمال است و برای هر فرد ستاره ای شاید به دفعات مکرر رخ دهد و یک حالت دفاعی نیز می باشد که افراد را در مقابل مهاجمان یا کسانی که قصد سو استفاده دارند حفظ کند. سرکوب شدن تا حدی که فرد بتواند خود را مدیریت کند حسی سودمند و نجات دهنده است ولی وقتی که از کنترل خارج شده و فرد همه وجود خود را پنهان کرده و حتی از بروز دادن و شناختن خود بیم داشته باشد یک عامل بازدارنده و حتی فریب دهنده است که به نوعی فرد را به سمت و سوی نادرستی می کشاند از جمله آنها قرار گیری در جمع یا محیط هایی که با خلق خو و درون آن همخوانی نداشته ولی بنا بر اصل اجتماع درون، فرد ناچار به قرار گیری در این محیط ها برای جواب به سوالاتش می شود.
در ارائه راهکاربرای سرکوب شدن، چند نکته بسیار مهم را به خاطر باید داشت. نخست اینکه سطح سرکوب کردن در فرد به چه اندازه است که این سطح در طول این مقاله به طور کامل تشریح شد. ثانیا اگر فرد میزان سرکوب کردن خود و نرسیدن به سوالاتش زیاد باشد باید اقدام به نمونه برداری از تجربیات خود نمیاد که به طور خیلی ساده رویاها یا پیشامدهای غیر معمول خود را دسته بندی و یادداشت برداری نمیاد.
(ما در بخش راهکار یک راه بهینه برای مقابله با مشکلات معدود مردمان ستاره ای ارائه می دهیم که این روند هر بار کامل تر و در انتها یک راه نمایان را در جلوی مردمان نور خواهد گذاشت.)
برای حمایت از تنها مرجع مردمان ستاره ای از هشتگ ما در ایستاگرام یا ای دی ما در تلگرام استفاده نمایید🌺🙏🏻
#LightFamily
@LightFamily
در ادامه بحث قبلی ما سرکوب شدن را مورد بررسی قرار میدهیم که شاید بیشتر افراد ستاره ای با آن به طوری کم یا زیاد مواجه شده اند. در یک عبارت واژه سرکوب شدن یعنی از بین بردن تمامی خصوصیات مربوط به یک ماهیت است. سرکوب شدن در این افراد پس از نادیده گرفته شدن در اجتماع رخ میدهد به گونه ای که قادر نیستند حس یا قابلیتهای درونی خودشان را به اثبات رسانده و در مقابل سایر افراد جامعه دچار یک شکست می شوند و از آن پس تصمیم به مخفی نگه داشتن احساسات و استعدادهایی که درونشان وجود دارد، می نمایند. به طوری که در آینده حتی اگر شخصی شبیه به خود را ملاقات کنند نیز هر دو نسبت به هم ترس سرکوب شدن را دارند و حقیقت را بازگو نخواهند کرد. یکی از رایج ترین نوع استعدادهای درونی مربوط به رویا بینی خواهد بود که در آینده به آن اشاره کامل خواهد شد، در این زمینه حتی افراد حاضر نیستند رویاهای خود را برای دیگر افراد نقل کنند بدین صورت هر روز قابلیتهای درونی و موهبت هایی که به آنها اعطا شده را در خفا برده و پنهان میکنند و از گفتن حقیقت سر باز مینهند.
این یک رویه نرمال است و برای هر فرد ستاره ای شاید به دفعات مکرر رخ دهد و یک حالت دفاعی نیز می باشد که افراد را در مقابل مهاجمان یا کسانی که قصد سو استفاده دارند حفظ کند. سرکوب شدن تا حدی که فرد بتواند خود را مدیریت کند حسی سودمند و نجات دهنده است ولی وقتی که از کنترل خارج شده و فرد همه وجود خود را پنهان کرده و حتی از بروز دادن و شناختن خود بیم داشته باشد یک عامل بازدارنده و حتی فریب دهنده است که به نوعی فرد را به سمت و سوی نادرستی می کشاند از جمله آنها قرار گیری در جمع یا محیط هایی که با خلق خو و درون آن همخوانی نداشته ولی بنا بر اصل اجتماع درون، فرد ناچار به قرار گیری در این محیط ها برای جواب به سوالاتش می شود.
در ارائه راهکاربرای سرکوب شدن، چند نکته بسیار مهم را به خاطر باید داشت. نخست اینکه سطح سرکوب کردن در فرد به چه اندازه است که این سطح در طول این مقاله به طور کامل تشریح شد. ثانیا اگر فرد میزان سرکوب کردن خود و نرسیدن به سوالاتش زیاد باشد باید اقدام به نمونه برداری از تجربیات خود نمیاد که به طور خیلی ساده رویاها یا پیشامدهای غیر معمول خود را دسته بندی و یادداشت برداری نمیاد.
(ما در بخش راهکار یک راه بهینه برای مقابله با مشکلات معدود مردمان ستاره ای ارائه می دهیم که این روند هر بار کامل تر و در انتها یک راه نمایان را در جلوی مردمان نور خواهد گذاشت.)
برای حمایت از تنها مرجع مردمان ستاره ای از هشتگ ما در ایستاگرام یا ای دی ما در تلگرام استفاده نمایید🌺🙏🏻
#LightFamily
@LightFamily
هفت درخت زندگی عالم
در هر طبقه از هستی یک درخت زندگی وجود دارد و تنها جای نظارت بر هفت درخت زندگی ایران می باشد
درخت زندگی ها و محافظان اش
کتبه مربوط به تمدن حسنلو
@LightFamily
در هر طبقه از هستی یک درخت زندگی وجود دارد و تنها جای نظارت بر هفت درخت زندگی ایران می باشد
درخت زندگی ها و محافظان اش
کتبه مربوط به تمدن حسنلو
@LightFamily
تجسم دایره تدافعی در ذهن سبب می گردد انرژی مثبت درونی در محیط های آلوده به بیرون درز نکرده و همچنین مانع ورود انرژی منفی به داخل دایره می شود.
@LightFamily
@LightFamily
پیش از به دنیا آمدن یک ستاره ای - بخش دوم
بخش اول این مطلب را در پست زیر مشاهده فرمایید.
https://t.iss.one/LightFamily/49
خاطرات اینبار از خانم نرگس گرامی است که در اختیار ما قرار داده است. در قرار دادن این تجربه سعی شده تا حد امکان متن اصلی حفظ و تنها از لحاظ نگارشی متن اصلاح گردد. از این رو این تجربه بسیار دقیق جزئیاتی از مسئولیت یک ستاره ای و اختیار در قبول آن را نشان می دهد. شما نیز اگر تجاربی نظیر به این دارید با ما با ای دی زیر در میان بگذارید.
@LightFamily_admin
رویایی داشتم که با سه دختر که با انان دوست بودم همراه بودم، ولی شناختی از آنها نداشتم. خانه ما در کوهستان بود. با همدیگر شاد بودیم و بازی میکردیم. یک روز به ما خبر دادند که کهکشانها و ستاره ها در حال نابودی هستند و یک مشکل و نابسامانی در فضای خارج از زمین بوجود آمده است. از سیارات دیگر سفینه هایی هم به زمین آمدند و ما سه نفر سوار یک سفینه شدیم و به وسیله آن به فضا فرستاده شدیم. ما و تمامی افراد از سیارات مختلف سعی میکردیم که وضعیت وخیم به وجود آمده را درست کنیم.
من با تمام توانایی هایم توانستم کل کهکشان را از نابودی نجات داده و بهبود بخشم. بعد از انجام کارها تمامی افراد خوشحال و شادمان به سیاره های خود برگشتیم، چیزی را که به شدت به خاطر دارم این بود با ذهن این کار را کردم و مورد تحسین بقیه قرار گرفتم.
@LightFamily
بخش اول این مطلب را در پست زیر مشاهده فرمایید.
https://t.iss.one/LightFamily/49
خاطرات اینبار از خانم نرگس گرامی است که در اختیار ما قرار داده است. در قرار دادن این تجربه سعی شده تا حد امکان متن اصلی حفظ و تنها از لحاظ نگارشی متن اصلاح گردد. از این رو این تجربه بسیار دقیق جزئیاتی از مسئولیت یک ستاره ای و اختیار در قبول آن را نشان می دهد. شما نیز اگر تجاربی نظیر به این دارید با ما با ای دی زیر در میان بگذارید.
@LightFamily_admin
رویایی داشتم که با سه دختر که با انان دوست بودم همراه بودم، ولی شناختی از آنها نداشتم. خانه ما در کوهستان بود. با همدیگر شاد بودیم و بازی میکردیم. یک روز به ما خبر دادند که کهکشانها و ستاره ها در حال نابودی هستند و یک مشکل و نابسامانی در فضای خارج از زمین بوجود آمده است. از سیارات دیگر سفینه هایی هم به زمین آمدند و ما سه نفر سوار یک سفینه شدیم و به وسیله آن به فضا فرستاده شدیم. ما و تمامی افراد از سیارات مختلف سعی میکردیم که وضعیت وخیم به وجود آمده را درست کنیم.
من با تمام توانایی هایم توانستم کل کهکشان را از نابودی نجات داده و بهبود بخشم. بعد از انجام کارها تمامی افراد خوشحال و شادمان به سیاره های خود برگشتیم، چیزی را که به شدت به خاطر دارم این بود با ذهن این کار را کردم و مورد تحسین بقیه قرار گرفتم.
@LightFamily
اگر حریم خصوصی و اطلاعات شخصی برایتان مهم است از واتس آپ استفاده نکنید.
پس از مسدود شدن تلگرام گزینه ای که بسیاری از کاربران به آن رجوع کرده اند واتس آپ بوده است که با توجه به ادعای این اپلیکشین پیام و رسانه درون آن رمز گذاری می شود ولی حقیقت ماجرا چیست؟
واتس آپ میتواند بزرگترین برنامه جاسوسی باشد که در گوشی همراهتان میتوانید داشته باشید. قبل از سال 2014 زمانی که سهام واتس اپ توسط فصیس بوک خریداری نشده بود مدیر عامل آن ژان کوم این اپلیکشن را پدید آورد.
پس از خریداری شدن توسط مدیر عامل فیس بوک یعنی زاکربرگ ژان کوم از واتس آپ خارج شده و سال 2015 سالی پر فراز و نشیب برای این مسینجر بود تا زمانی که خبری مبنی بر انتخاب شدن ترامپ بر اساس تشخیص و سو استفاده از کاربران فیس بوک دو ماه پیش به تصویر کشیده شد. ظاهرا به صورت واضح زاکربرگ فروش اطلاعات کاربران خود را امری پر درآمد و هیچ گاه حریم خصوصی انان برایش مهم نبوده، از این رو ایستاگرام و واتس آپ هم از این قاعده جدا نخواهند بود هر گونه اطلاعات درون این اپلیکشین به خارج از برنامه درز می شود و برای اهدافی اطلاعات بکار گمارده می شود. پس اگر این بار از این اپلیکشین استفاده میکنید بدانید تصاویر و فایلها و حتی پیامهای رد و بدل شده در آن در کل وب سرورهایی که خوراکشان اطلاعات کاربران است از جمله گوگل به صورت عمومی در دسترس آنها قرار خواهد گرفت پس برای استفاده ازآن اندکی صبر و فکر کنید.
https://lifehacker.com/stop-using-whatsapp-if-you-care-about-your-privacy-1825719172/amp
هدف ما تنها آگاهی رساندن است و شما را تشویق یا منع از استفاده از اپلیکشینی نمی کنیم.
@LightFamily
پس از مسدود شدن تلگرام گزینه ای که بسیاری از کاربران به آن رجوع کرده اند واتس آپ بوده است که با توجه به ادعای این اپلیکشین پیام و رسانه درون آن رمز گذاری می شود ولی حقیقت ماجرا چیست؟
واتس آپ میتواند بزرگترین برنامه جاسوسی باشد که در گوشی همراهتان میتوانید داشته باشید. قبل از سال 2014 زمانی که سهام واتس اپ توسط فصیس بوک خریداری نشده بود مدیر عامل آن ژان کوم این اپلیکشن را پدید آورد.
پس از خریداری شدن توسط مدیر عامل فیس بوک یعنی زاکربرگ ژان کوم از واتس آپ خارج شده و سال 2015 سالی پر فراز و نشیب برای این مسینجر بود تا زمانی که خبری مبنی بر انتخاب شدن ترامپ بر اساس تشخیص و سو استفاده از کاربران فیس بوک دو ماه پیش به تصویر کشیده شد. ظاهرا به صورت واضح زاکربرگ فروش اطلاعات کاربران خود را امری پر درآمد و هیچ گاه حریم خصوصی انان برایش مهم نبوده، از این رو ایستاگرام و واتس آپ هم از این قاعده جدا نخواهند بود هر گونه اطلاعات درون این اپلیکشین به خارج از برنامه درز می شود و برای اهدافی اطلاعات بکار گمارده می شود. پس اگر این بار از این اپلیکشین استفاده میکنید بدانید تصاویر و فایلها و حتی پیامهای رد و بدل شده در آن در کل وب سرورهایی که خوراکشان اطلاعات کاربران است از جمله گوگل به صورت عمومی در دسترس آنها قرار خواهد گرفت پس برای استفاده ازآن اندکی صبر و فکر کنید.
https://lifehacker.com/stop-using-whatsapp-if-you-care-about-your-privacy-1825719172/amp
هدف ما تنها آگاهی رساندن است و شما را تشویق یا منع از استفاده از اپلیکشینی نمی کنیم.
@LightFamily
✳✳✳به زودی با مطالب و مقالات جدید همراه شما خواهیم بود، شکیبا باشید و با تنها کانال مردمان ستاره ای همچنان بمانید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
بعد یک هفته سکوت بار دیگر برگشتیم به میان شما دوستان
با شما همراه هستیم
ممنون از صبوریتان
آرش
با شما همراه هستیم
ممنون از صبوریتان
آرش
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم پیمانی اصلان با مردمان ستاره ای
@LightFamily
@LightFamily
مدتی می باشد که کشورمان شاهد قوی ترین جادو سیاه هست که هدف اصلی اش مردمان ایران به خصوص مردمان نسل نور می باشد
این جادو سیاه که با حمله های ماورایی، تا بیماری ها، بر هم زدن آرامش جامعه هست مدتی در کشور شاهد هستیم
منشع اتفاق از بیرونی کشور می باشد برخی می گویند بخاطر نزدیک شدن به سه هزار سال هست خروج اهریمن ها از زندان خود برخی می گویند برای ایجاد جنگ جهانی سوم
هیچ موضوع مشخص نیست فقط باید بگویم به زودی تمام این پدید از سر زمین ما کامل از بین می رود
و شاهد بازگشت قدرت مند نور در سر زمین خویش هستم
صبور باشید و ایمان خویش را از دست ندهید
آرش
این جادو سیاه که با حمله های ماورایی، تا بیماری ها، بر هم زدن آرامش جامعه هست مدتی در کشور شاهد هستیم
منشع اتفاق از بیرونی کشور می باشد برخی می گویند بخاطر نزدیک شدن به سه هزار سال هست خروج اهریمن ها از زندان خود برخی می گویند برای ایجاد جنگ جهانی سوم
هیچ موضوع مشخص نیست فقط باید بگویم به زودی تمام این پدید از سر زمین ما کامل از بین می رود
و شاهد بازگشت قدرت مند نور در سر زمین خویش هستم
صبور باشید و ایمان خویش را از دست ندهید
آرش